Thanksgiving 感恩節 我人在台灣 沒什麼感受
不過我很想去美國shopping 哈

小強電腦好了 而我今天也不忙了
所以他就在電腦前 拿著一把吉它 自彈自唱起來
是一首歌好聽的歌 不過內容是感傷的
你說這是你的處女彈 well, 你是想說處女秀吧~

Haven't Met You Yet 是一首很可愛的歌 我很喜歡

我一直在做XRD 接下來要做是電子微探 小強說我們是同行
我們都是愛玩土的小孩 以後變成愛玩土的專家

話說回來昨天晚上的化學課 我好有成就感噢
雖然上課上到肚子一直咕嚕咕嚕叫
但你們可以獨立算完題目的時候 我很替你們開心的
我覺得 我講英文能力進步了 慢慢地

今天group meeting 我閃過了
所以我碩士最後一個meeting 就這樣沒有ending的結束了

對某個人或某件事有期待 往往會落空

****************************分隔線***************************

I'm not suprised  Not everything lasts
I've broken my heart so many times
I stop keeping track
Talk myself in I talk myself out
I get all worked up and then I let myself down.

I tried so very hard not to loose it
I came up with the million excuses
I thought I thought of every possibility

And I know someday that it'll all turn out
You'll make me work so we can work to work it out
And I promise you kid that I'll give so much more than I get
I just haven't met you yet

I might have to wait  I'll never give up
I guess it's half timing
And the other half's Luck
Wherever you are  Whenever it's right
You come out of nowhere and into my life

And I know that we can be so amazing
And baby your love is gonna change me
And now I can see every possibility

They say all's fair and in love and war
But I won't need to fight it
We'll get it right  And we'll be united

arrow
arrow
    全站熱搜

    doreen614 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()